Умови та правила оплати та доставки
Покупець оплачує товари і послуги інтернет-магазину на умовах, узгоджених сторонами в підтвердженому інтернет-магазином замовленні покупця:
Оплатити замовлення можна декількома способами:
– оплата on-line через платіжну систему LIQPAY;
– на підставі рахунку-фактури (надсилаємо у месенджер або на електрону пошту)
– на розрахунковий рахунок за реквізитами (надсилаємо у повідомленні при обробці замовлення);
– післяплата - оплата при отриманні у поштовому відділенні готівкою або картою - доступна для замовлень від 300 грн, за умови передоплати 100 грн для замовлень до 1000 грн або 10% від суми для замовлень від 1000 грн.
Способи доставки :
- Укрпошта у відділення
Орієнтовний термін доставки 3-5 днів (Безкоштовна доставка у відділення для замовлень на суму від 1000 грн)
Замовлення може безкоштовно зберігатися на відділенні 6 робочі днів. На 7 день замовлення автоматично відправляється назад Відправникові.
- Нова пошта у відділення або поштомат
Орієнтовний термін доставки 1-3 днів (Безкоштовна доставка у відділення або поштомат для замовлень на суму від 3000 грн)
Замовлення може безкоштовно зберігатися на відділенні 6 робочі днів. На 7 день замовлення автоматично відправляється назад Відправникові.
- Кур'єрська доставка Нової пошти (склад - двері)
Орієнтовний термін доставки 2-5 днів. Час доставки узгоджується з кур'єром, сплачується згідно тарифів перевізника.
Вартість та термніни доставки встановлює перевізник.
Увага! Після закінчення 7 днів зберігання на пошті посилка повертається до відправника.
Умови повернення:
Згідно з додатком № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р № 172 Про реалізацію окремий положень Закону України «Про захист прав споживачів» друкована продукція відноситься до переліку продуктів, що не підлягають обміну (поверненню).
Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.
Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.